Hafjelltunet

    Kontaktinfo

    Seksjonseier 1:

    Seksjonseier 2:

    Seksjonseier 3:

    Hvis leiligheten leies ut:

    Reklamasjon

    Beskriv din reklamasjon så nøye som mulig.


    Ved reklamasjon på bad:

    Fyll inn kabin nr (står ved vannfordelingsskap):

    ¨

    Ved reklamasjon på ventilasjon:

    Fyll inn modelltype:

    Vilkår ved innsending av reklamasjon*

    En reklamasjon etter overtakelse gjelder hovedsakelig skjulte feil og mangler i leiligheten, samt funksjonalitet av strøm, vann, ventilasjon og varme som ikke er å anse som et driftsanliggende. Ser vi at henvendelsen ikke går under forhold som gir grunnlag for reklamasjon, vil kunde bli fakturert for de kostnader som påløper i saken. Avdekkes det brukerfeil, eller manglende vedlikehold i forhold til leilighetens FDV dokumentasjon, vil dette også være et grunnlag for at kunde blir fakturert for påløpte kostnader.