Stensetåsen Søndre

    Stensetåsen Søndre II - Kun blokk F
    Stensetåsen Søndre II - Kun blokk F

    Kontaktinfo

    Seksjonseier 1:

    Seksjonseier 2:

    Seksjonseier 3:

    Hvis leiligheten leies ut:

    Reklamasjon

    Beskriv din reklamasjon så nøye som mulig.


    Ved reklamasjon på bad:

    Fyll inn kabin nr (står ved vannfordelingsskap):

    ¨

    Ved reklamasjon på ventilasjon:

    Fyll inn modelltype:

    Vilkår ved innsending av reklamasjon*

    Jeg har lest og godkjenner vilkårene

    En reklamasjon etter overtakelse gjelder hovedsakelig skjulte feil og mangler i leiligheten, samt funksjonalitet av strøm, vann, ventilasjon og varme som ikke er å anse som et driftsanliggende. Ser vi at henvendelsen ikke går under forhold som gir grunnlag for reklamasjon, vil kunde bli fakturert for de kostnader som påløper i saken. Avdekkes det brukerfeil, eller manglende vedlikehold i forhold til leilighetens FDV dokumentasjon, vil dette også være et grunnlag for at kunde blir fakturert for påløpte kostnader.

    Ved bruk av denne nettsiden samtykker du til våre vilkår, og bruk av informasjonskapsler. Les vilkårene og retningslinjer Jeg godtar